viernes, 28 de noviembre de 2014

GRADUAZIOA!

Gaur ez dugu ikt klaserik izan Magisteritzako ikasle batzuen graduazioa izan delako. Bertan, graduko amaierako diplona eman diete, eta azkeneko agurra ozpakizun baten bidez egin dute. Magisteritzako fakultate osoko ikasleak gonbidatuak geunden bertara joateko, graduazioa ikusteko eta ozpakizunaz gozatzeko. Bertan "lunch" bat egin dute, ardoa eta guztiz! 


Nik ez naiz joan graduaziora, gauza oso polita eta merezia dela uste dut baina lan asko daukagunez, nire taldearekin geratu naiz gauzak aurreratzen. 
Asko pozten naiz magisteritza gradua bukatzen duten ikasleetaz, etorkizunean beraien tokian egongo naizela pentsatzerakoan motibazioa handitzen zait, eta gogotsu ekiten diot lan egiteari!

Nire zorionak opa nahi diet gradua bukatu diotenei, eta zorte on lan munduan!

No hay comentarios:

Publicar un comentario